6/05/2008

Il blog si inzorne


Bundì a ducj.
Daspò di un biel pôc di timp o tornìn a lavorâ parsore dal blog.
Cuant che o vin creât chest imprest informatic o volevin che al deventàs un puest dulà cjatâ informazions e materiâi par lavorâ, sore che un puest dulà confrontâsi e scambiâsi opinions... Magari cussì no, no sin rivâts a tignîlu inzornât.
In chescj mês però a son sucedudis e cambiadis une vore di robis, e alore nus è parût impuartant tornâ a cjapâ in man Il Sportel.
La idee e je che di meti a disposizion di ducj i operadôrs linguistics i materiâi produsûts fin cumò dai sporteliscj. O sperìn di rivâ a creâ une bancje di dâts e di documents che a sarà util no dome par cui che al à tacât di pôc chest lavôr.
Par rivâ a chest obietîf però, o vin bisugne di une man di bande di ducj. Se o vês gust che il vuestri materiâl al sei metût in rêt, mandait une e-mail ae nestre direzion:
sporteliscj@gmail.com

3 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Bentornâts!
Ancje se formalmentri no soi plui de categorie, mi sint simpri part de famee e o speri che al sedi cussì ancje par voaltris.
Bon lavôr!

Unknown ha detto...

Ma, jó o soi dome puartinâr, ce varessio di contâus?
:-)

Scovacis ha detto...

Bon lavôr e o speri che o ricjiapais il blog cun plui snait che mai. No stait daûr a viodi contats o coments: il blog al pues jessi un imprest impuartant ancje par grups specializâts. Un element di cognossince e autoformazion jenfri di vualtris: plui unîts, ognun al è plui fuart.